If you found this blog, just go away.

<< April 2017 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed



Wednesday, April 27, 2016
reminder!

Aku selalu tengok cerita2 yg ada kat tv dan cerita yang aku selalu tengok biasanye pasal anak derhaka, anak tak kenang budi dan macam2 lagi. Aku selalu kata yang aku xakn jadi mcm 2, tapi hakikatnya aku manusia. Aku takut klu2 satu hari nanti aku akan buat perkara2 mcm tu. tapi aku xnak buat. hahaha.
JANGAN LUPA
  • Ingat semua janji2 manis kau.

  • Dah kaya nnt, jgn lupa bersyukur dan bagi mak ayah kau duit.
  • Kau kne fikir banyak lagi benda yang kau nak buat bila da kaya dan jangan sesekali abaikan keluarga kau.
  • Walaupun begitu, pastikan kau kaya dengan usaha kau sendiri.




    aku da fikir benda2 ni. hahaha. pelikkan manusia. aku nak balasan baik, maka ini langkah yang bijak untuk aku.

  • Posted at Wednesday, April 27, 2016 by H A M B A
    Make a comment